کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9167 | مشاهده و دانلود: 737702847 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316422 | نظرات: 37893
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آموزش کد نویسی به کودکان با کاراکترهای جنگ‌های ستاره‌ای

آموزش کد نویسی به کودکان با کاراکترهای جنگ‌های ستاره‌ای

سایت Code.org برای تکمیل پروژه‌ی «ساعت کد» (Hour of Code) با دیزنی وارد همکاری شده است. هدف این پروژه‌، آموزش کد نویسی به دانش آموزان است.

به گزارش سافت گذر به نقل از مجله دیجی کالا؛ پروژه‌ی ساعت کد مقارن با تولید قسمت هفتم از مجموعه‌ی «جنگ‌های ستاره‌ای» (Star Wars) تحت عنوان «نیرو برمی‌خیزد» (The Force Rises) شکل گرفته و دیزنی امیدوار است بتواند تا حدی کودکان را با مشغله‌های کدنویسی در صنعت فیلم‌سازی آشنا کند.

star_wars_code_org

حقیقت این است که صدها کارشناس کامپیوتر دور هم جمع می‌شوند تا فیلمی مانند «نیرو برمی‌خیزد» را بسازند. حالا «لوکا فیلم» (Luca Film) و دیزنی تعدادی از افراد خود را وارد این پروژه کرده‌اند، چندین ویدیوی آموزشی کوتاه تهیه کرده‌اند و 100,000 دلار به Code.org اهدا کرده‌اند تا مدارس بیش‌تری را تحت پوشش این آموزش قرار بدهد.

این پروژه که از سوی افرادی مثل رییس جمهور اوباما هم حمایت می‌شود، در نظر دارد تا کودکان بیش‌تری را وارد این برنامه کند و تنوع بیش‌تری هم به محتوای برنامه بدهد.

در مرحله‌ی مبتدی کدنویسی، «ری» (Rey) و شاهزاده لایا (Leia) حضور دارند. هادی پرتوی، بنیان‌گذار Code.org به سایت «وایرد» (Wired) گفته است: “حضور این دو قهرمان زن به همراه روبات‌ها پیام مهمی را القا  و آن تنوعی که دنبال‌اش بودیم را تامین می‌کند.”

maxresdefault

افراد مبتدی اول با برنامه‌نویسی «بلاک استایل» (block-style) کار می‌کنند تا با droid BB-8 یک بازی Browser Game بسازند. آن‌ها پس از تکمیل این مرحله می‌توانند با برنامه‌های پیشرفته تر «جاوا» (Java) کار کنند.

MTI2MDkzMDcwNDM2NDYyNTYy

تا کنون حدود 5 میلیون کودک تحت پوشش این برنامه قرار گرفته‌اند که از این تعداد، 2 میلیون نفرشان دختر و 2 میلیون نفر جزو اقلیت بوده‌اند. سال گذشته نیز این گروه در همکاری خود با دیزنی اقدام به ساخت «ساعت کد» با موضوع قصه‌ی «یخ‌زده» (Frozen) کرد. این برنامه 13 میلیون کاربر داشت. ولی امسال با وجود محبوبیت فوق‌العاده‌ی جنگ‌های ستاره‌ای نزد مردم، پیش‌بینی می‌شود که این آمار تا 4 برابر افزایش پیدا کند.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29136 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: دیجی کالا تاریخ خبر: 1394/08/22 تعداد مشاهده: 2538
سافت گذر